برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی

موسسه وندانت با سابقه برگزاری دهها گرد همایی، کنفرانس، کنگره ملی و بین المللی مختص وزارتخانه ها، سازمان ها و نیز برگزاری نمایشگاه های تخصصی و غیر تخصصی متعدد در سراسر ایران، سابقه ای بسیار درخشان در این خصوص از خود بر جای گذارده است. با آشنایی به جدیدترین بخشنامه های سازمانی، حرفه ای ترین رویدادها را به منظور ارتقای سطح علمی، دستیابی به آخرین دست آوردهای پژوهشی، علمی و اجرایی و ایجاد شرایط دسترسی به منابع علمی و نهادینه کردن فعالیتهای پژوهشی در جامعه و هم اندیشی علمی فرهیختگان در کنار دستاوردهای صنعت کشور و امکان تبادل نظر در ارتباط بین علم و صنعت در کشور رقم می زنیم.

ما در برگزاری همایش ها و نمایشگاه های و سرمایه گذاری تخصصی سرمایه گذاری و زیرساخت ، دعوت از هئیت های تجاری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی تخصص و تجربه ارزنده ای داریم.

 

خدمات وندانت در زمینه اجرا و برگزاری همایش ها به شرح ذیل میباشد :

۱. تجهیز سالنهای همایش و نمایشگاه، تالارها یا  اتاق های جانبی جهت برگزاری نشست های تخصصی، پنل های پرسش و پاسخ و غیره ، پذیرایی از مهمانان ویژه، سالن های پذیرایی، صحنه آرایی و پارکینگ. طراحی و اجرای تشریفات و مراسمات در برگزاری مراسم، همایشها و نمایشگاهها، انجام امور اسکان، ویزا و تشریفات مهمانان خارجی، تشکیل جلسات ملاقات رو در رو و در نهایت تدارک بازدیدهای هدفمند و هماهنگ شده از مناطق توریستی، صنعتی و تجاری کشور، ترجمه همزمان، هماهنگی های رادیویی و تلویزیونی و دعوت از خبرنگاران ملی و بین المللی جهت پوشش گسترده اخبار همایش، تبلیغات اینترنتی، رسانه های محیطی و مطبوعاتی و درج آگهی های مربوط به همایش در صدا و سیمای ج.ا.ا، جراید کثیرالانتشار و مجلات تخصصی معتبر، رسانه های اجتماعی، پذیرایی و گل آرایی حرفه ای، ساخت تیزر تبلیغاتی و کلیپ، عکاسی، تصویر برداری و مستند سازی، هدایای خاص برای مدعوین، لوح تقدیر و تندیس، امور طراحی و چاپ مربوط به پوسترها، دعوتنامه ها، بنرها، استند ها، بروشورها و کاتالوگ های مورد نیاز و سایر خدمات مرتبط با برگزاری همایش و نمایشگاه.